Loader
WebApp. Google Seo, Google AdWords, Google AdSense - Sesli Makaleler ile Seo hakkında sizi bilgilendiriyor.

Bu yazımızda Sesli Makale ve SEO, Sesli Makalelerin Avantajları Neler konularında sizi bilgilendirmeye çalışacağız.

Sesli Makale ve SEO

Google algoritmasının yeni gözdesi sesli makaleler yani sesli içerikler, SEO açısından çok değerli bir hale geliyor.

Dinleme aktivitelerinin zihni aktif tutması, bu tarz içerikleri daha da çekici hale getirmeye başladı. Kısa zaman sonra bu tip paylaşımların önemini gördükçe, kullanımı da artış gösterecektir.

Bu alanda hizmet veren oluşumların sayısı da çok az.

Son zamanlarda ortaya çıkan yeni uygulamalara göz attığımızda, sesli makalelerin ne kadar önemli olduğunu anlamak çok kolay.

Google da insanların bu yönelimine cevap vermek isteyen platformlar arasında.

Yakın bir gelecekte yazılı içeriklerin belli bir oranda yerlerini sesli içeriklere devretmesi gibi bir öngörü var.

Sesli makaleler yoğun bir iş temposundan çalışan veya uzun yolculuklar yapmak durumunda olan insanlar için son derece cazip bir içerik türü olarak görünüyor.

Sesli Makalelerin Avantajları Neler?

  • Eğer bir markanız varsa ve sesli içerikler üretiyorsanız milyonlarca insanın kullandığı Spotify, Google Podcast gibi ünlü podcast kanallarında kendinize yer bulabilir ve potansiyel müşterilerinize doğrudan hitap ederek pazarlama gücünüzü arttırabilirsiniz.
  • Yakın zamanda Google’ın sağladığı avantajların da giderek artması bekleniyor.
  • Sesli makale hazırlarken klavye kullanmanıza gerek yok. Basit bir mikrofon bile iyi bir içerik hazırlamanıza imkân sağlayacaktır.
  • Yazma işlemini konuşarak gerçekleştirdiğiniz için hızınızı arttırmanız mümkün. Bu da en kıymetli şey olan zamandan tasarruf etmenizi sağlayacaktır.
  • Normal şartlar altında hazırlayamayacağınız kadar uzun içerikler hazırlayabilirsiniz. Bu da SEO çalışmaları açısından size geri dönüş sağlayabilir.

Elbette ki sesli makaleler düzgün bir diksiyon, anlaşılabilir bir konuşma, gibi mecburiyetleri de beraberinde getirecektir.